حسین پناهی:

خنده کده

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

حسین پناهی:

زیبا گفته است:وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نمیوفته...    نه جایی به خاطرم تعطیل میشه..

نه در اخبارحرفی ازم زده میشه...     ونه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشه...

                               تنها      و    تنها

موهای مادرم کمی سپیدتر میشود...وپدرم کمی شکسته تر.

اقواممان چندروزی آسوده از کار..

دوستانم بعد از خاکسپاری موقع خوردن کباب آرام آرام خنده هایشان شروع میشود..

           عشق قدیمم را بگو....................هه

اوهم در اغوش دیگری به آسانی مرا از یاد می برد...

من فقط     

  گورکنی را خسته میکنم و مداحی را که از خوبی های نداشته ام میگویدواشک تمساح میریزد

ودرآخر....من میمانم و گورستان سرد و غم همیشگی ام که همراهم میماند.



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط مهرزاد در تاریخ 1393/11/19/7 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه[لبخند]

این نظر توسط مهرزاد در تاریخ 1393/11/17/5 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

همه جاغرق

ســـــــــــکوت

کوچه ها

رو به

غـــــــــــــروب

همه جا

تاریـــــــــــــک است

پیش رو تاریـــــکی،

پشت سر تاریـــــکی

دل من

می ترســـــــــــد!!

تــــــــــرس هم تکراریســــــــــت!
================
از مرحوم پناهی گذاشتی و کردی کبابم
من شیفتش بودم.روحش شاد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: